Gyakori kérdések

1. Mit jelent a kompatibilitás a iGO My way 8 esetében?
A iGO My way 8 szoftver csak olyan készülékeken indul el és használható problémamentesen, melyeket a fejlesztők előzetesen teszteltek és a készülékekre vonatkozó egyedi beállításokat a szoftverben elmentették. A szoftver (SD-kártya), amennyiben kompatibilis készülékbe helyezzük, automatikusan elindul és a megfelelő beállítások alapján gond nélkül működik. Kérjük, még vásárlás előtt ellenőrizze a honlapon vagy érdeklődjön az értékesítő személyzetnél, mely PDA-készülékekre tesztelték a szoftvert.

2. Mely készülékeket támogatja jelenleg a szoftver?
A támogatott készülékek listáján jelenleg kifejezetten csak Windows Mobile operációs rendszerrel futó PDA-k találhatók. Fontos, hogy a készülék elegendő szabad memóriával és megfelelően gyors processzorral rendelkezzen. Jelenleg 64MB szabad memóriát és minimum 300Mhz-es processzort javaslunk. Sem a Symbian, sem a Linux verzió nem támogatott, és pillanatnyilag PC-s megoldás sincs.

3. Hogyan telepíthetem a szoftvert?
A szoftver telepítéséhez kérjük, olvassa el a rövid használati útmutatóban (Quick Start Guide) leírtakat. Amennyiben külső GPS-vevőt használ, kérjük, a telepítést megelőzően ellenőrizze, hogy a GPS-vevőt bekapcsolta és megfelelően csatlakoztatta a készülékhez. A vásárolt iGO My way 8 memóriakártyát (adapterrel vagy anélkül) illessze a PDA-készülékbe. Az installálás automatikusan elindul.

4. A szoftver indítás közben váratlanul kilép. A jobb alsó sarokban az INIT API feliratot látom utoljára. Ez mit jelent?
Az INIT API azt jelenti, hogy nem a kártyához tartozó licenc van az SD–kártyán, vagy a szoftvert átmásolták egy nem eredeti/másik SD-kártyára. A szoftver nem másolható, csak és kizárólag az eredeti SD-kártyán működik. Az eredeti kártyával és a rajta lévő szoftverlicenccel ez nem fordulhat elő.

5. Újból és újból el kell fogadnom a licencszerződést és alkalmazni a saját beállításaimat. Miért?
Kérem, ellenőrizze az SD-kártyán lévő kis írásvédelmi kapcsolót és állítsa "szabad/ellenkező" állásba. A szoftver működés közben a kártyára dolgozik, ezért ne zárja le az SD-kártyát a kis kapcsolóval.

6. Ezt a hibaüzenetet kapom: Hiba a másolás közben NNGcXNAV.dll.
Az iGO My way 8-as szoftver telepítése előtt érdemes a régi 2006-os szoftvert eltávolítani, amennyiben korábban azt a verziót használta. Ez a hibaüzenet akkor jelenik meg, ha a 2006-os fájlok még jelen vannak. 
Javaslom, távolítsa el a 2006-os szoftvert (Start menü/Programok/iGO My way 2006 Uninstall), majd nyomjon egy softreset-et és ismét próbálja meg a szoftver telepítését.

7. Ezt az üzenetet kapom: "Previous instance has not finished exiting. Please try again or do soft-reset".
A háttérben még fut az alkalmazás, ezért (még egyszer) elindítani nem lehet. Várja meg, amíg a szoftver teljesen kilép, s ezután indítsa újra. Ha ez nem sikerül, úgy készülékén alkalmazzon "softreset"-et.

8. A szoftver telepítésekor hibaüzenetet kapok, mely szerint bizonyos állományok hiányoznak, vagy nem érhetők el. Mit tegyek?
Valószínűleg olyan egyéb adatok találhatók a memóriakártyán, melyeknek köszönhetően frissítés közben a memóriakártya megtelt, és így a telepítő nem tudta az összes szükséges fájlt a memóriakártyára írni. 
Távolítsa el a személyes adatokat a kártyáról, a biztonsági másolatáról állítsa vissza a memóriakártya eredeti állapotát, majd futtassa újra a frissítő alkalmazást.

9. Hol frissíthetem a szoftverem?
Az iGO My way 8-hoz a térképfrissítések a frissítő- és szolgáltató portálon, a www.naviextras.com-on érhetők el. Az oldal csak és kizárólag a legális verziókat támogatja, és az online frissítés csak ezen a portálon keresztül történhet.

10. Mi a feltétele az online frissítésnek?
A frissítés elsődleges feltétele, hogy a kártyát egy kompatibilis készülékben indítsuk el és a szoftvert sikeresen installáljuk. A naviextras.com portálon történő ingyenes regisztráció után a Toolbox szoftvert letöltve lehet megkezdeni a frissítést és az extra tartalmak megvásárlását. 
Amennyiben a készüléke nem rendelkezik MASS STORAGE protokoll támogatással, úgy az SD-kártyát kártyaolvasó használatával lehet frissíteni.

11. Van-e lehetőség segítséget, támogatást kérni a frissítéshez?
A naviextras.com portál rendelkezik ügyfélszolgálati támogatással. A termékek mellé csatolt útmutató füzeten kívül a naviextras.com oldalon a Támogatás menüpont alatt 4 féle módon kereshet választ kérdéseire. Ha a Súgó, a Gyakran Ismételt Kérdések és a Fórum témakörei között nem találta meg a keresett választ, az utolsó oldalon írhat ügyfélszolgálatunknak is.

12. MAC/Linux felhasználó vagyok, tudom-e frissíteni a szoftverem ebben a környezetben?
Naviextras Toolbox alkalmazásunk jelenleg csak a Windows XP/Vista/7 operációs rendszereket támogatja, a jövőben azonban tervezzük több platform támogatását is.

13. A Toolbox sehogy sem ismeri fel a készüléket. Mit tegyek? Már minden lehetőséget kipróbáltam: próbáltam indítani először a Toolboxot, aztán a készüléket, és fordítva. Próbálkoztam a kártyaolvasós megoldással is, de úgy sem történt semmi. Továbbra is a "Készülék nincs csatlakoztatva" felirat olvasható.
Kérem győződjön meg arról, hogy az SD-kártyán az írásvédelem nem aktív (kis pöcök a kártya oldalán), valamint hogy a kártyát már egyszer futtatta a készüléken – ez elengedhetetlen ahhoz, hogy a Naviextras Toolbox alkalmazás felismerje azt. Emellett kérem ellenőrizze, hogy látszik-e meghajtóként a készülék: ha nem, akkor cseréljen adatkábelt.

14. Számítógépet cseréltem itthon. Az új gépre is letöltöttem a Toolboxot, de szemben a régi géppel, most nem enged belépni a jelszavammal. A weboldalra viszont jó a jelszavam. Mi lehet a gond?
Lépjen be egyszer Internet Explorerrel a https://www.naviextras.com/ oldalra, utána a Naviextras Toolbox alkalmazás is működni fog.

15. A térképfrissítéseken túl vásárolhatok egyéb tartalmakat is?
Nemcsak a térkép-, de a szoftverfrissítések (az ún. patchek) is a naviextras.com honlapon érhetők el. Útbiztonsági kamerák, TMC-előfizetések, 3D-s tartalmak és egyéb, nemcsak a kártyára előre telepített térképtartalmak is vásárolhatók a Toolbox alkalmazás segítségével.

16. Szeretnék nagyobb kártyát használni, illetve a szoftvert átmásolni a sajátomra. Ez lehetséges?
Mivel a szoftver csak az eredeti SD-kártyán működik, nem lehet nagyobb vagy másik kártyára másolni.

17. Készíthetek biztonsági másolatot a kártyám eredeti tartalmáról?
Biztonsági másolatot lehet készíteni (pl. az asztali PC-re) arra az esetre, ha a szoftver valamiért megsérülne, és azt az eredeti kártyára visszatöltve ismét hibátlan, működő szoftvert kapunk. Ezért mindenképp javasoljuk a biztonsági másolat készítését.

18. Nem látszanak a frissen feltöltött útbiztonsági kamerák. Miért?
A kamerák aktiválásához élő GPS-kapcsolat szükséges, valamint a szolgáltatást engedélyezni kell a szoftverben a BEÁLLÍTÁSOK -> FIGYELMEZTETÉSEK -> Figyelmeztetés sebességmérő kamerára menüpont alatt. 
Ez a szolgáltatás Svájcban a helyi törvények miatt nem elérhető.

19. Milyen csomagolásban kapható a iGO My way 8?
Disztribútor partnereink választhatnak, hogy igényelnek-e csomagolást, és milyen formában kívánják megvásárolni a termékeket. 
A terméket legtöbb esetben védőfóliával ellátott ajándékdobozban kínáljuk. A doboz tartalma egy rövid használati útmutató (Quick Start Guide), egy naviextras.com tájékoztató füzet, valamint maga a memóriakártya és az adaptereket tartalmazó műanyag tok. Akciós csomagok esetén termékeinket műanyag tasakban forgalmazzuk, amely a szoftver és a PDA-készülék együttes értékesítése esetén megfelelőbb megoldást kínál. Mindkét, a iGO My way 8 márkajelzéssel ellátott csomagolást a NNG biztosítja.

20. Hogyan győződhetek meg arról, hogy eredeti, licenccel rendelkező termékem van?
Először is, a csomagolás egyedi. A dobozos termékek hátmatricával ellátott védőfóliában találhatók. Emellett egy védőmatrica is akadályozza a csomagolás sérülésmentes kinyitását. A műanyag tasakos termékek csomagolása biztonságos fel- vagy eltépése nem lehetséges. Az általunk értékesített szoftvert mindig márkejelzéssel ellátott microSD kártyán és SD-tartó dobozba tárolt adapterrel kínáljuk. A műanyag doboz elülső oldalán márkajelzéssel ellátott címke látható, a hátoldalán pedig biztonsági matrica van. Mivel ezeket a termékeket a NNG gyártja, a fent említett biztonsági elemeknek a biztonság érdekében a helyükön kell lenniük.

21. Honnan tudhatom meg, milyen szoftververzió található az SD-kártyán?
Telepítse, majd futtassa a szoftvert egy PDA-készüléken. A Beállítások menü Névjegy pontja alatt ellenőrizheti a szoftver verziószámát. Ez egy 8-assal kezdődő, nyolc számjegyből álló számsor.

22. Mekkora és milyen típusú SD-kártya vásárlására van lehetőség?
Termékeinket 2 GB-os microSD-kártyán forgalmazzuk, melyhez 3 az 1-ben adatptereket is kínálunk mini és normál méretű kártyanyílásokhoz. Néhány partnerünk 4 GB-os kártyát rendel saját piacuk kiszolgálására tekintettel arra, hogy a legújabb PDA-készülékek ezeket az SDHC-formátumú kártyákat is képesek olvasni.

23. A naviextras.com mely verziókat támogatja?
A naviextras.com portál az alábbi verziókat támogatja: a iGO My way 8 (8.0.0.31442), amelyet R1-es verziónak nevezünk. A kiskereskedelmi forgalomban is kapható és az R1-es verzió online frissítéseként kínált iGO My way 8 (8.0.0.49545). A honlap immár a tavaly decembertől kapható R3-as verziókat is támogatja. Ezek a verziók az alábbi számokat tartalmazzák: 
8.3.2.152657 
8.3.2.138649 
8.3.2.124260 
8.3.2.119225 
8.3.2.97313 
8.3.2.94941 
8.3.2.92655 
8.3.2.87762 
8.3.2.73871 
8.3.2.72623 
8.3.2.64029

24. Honnan tudhatom meg, milyen térképek és térképverziók találhatók az SD-kártyán?
Telepítse, majd futtassa a szoftvert egy PDA-készüléken. A Beállítások menü alatt található Névjegy menüpontnál válassza ki a Térképek lehetőséget. Itt ellenőrizheti, milyen térképek és milyen dátummal rendelkező térképverziók találhatók a szotveren, valamint azt, hogy ki a térképszolgáltató. 
Az iGO My way 8 hivatalosan a Tele Atlas, a kelet-európai régióra vonatkozóan pedig a helyi térképfejlesztők térképeit használja.

25. Hogyan tölthetek le frissítéseket a naviextras.com portálról?
A frissítések letöltése előtt regisztrálnia kell a honlapon. Emellett itt letöltheti a Toolbox alkalmazást is, amely a művelethez szükséges interfészt biztosítja. Két lehetőség közül választhat. Vagy telepíti és futtatja a iGO My way 8 SD-kártyát egy kompatibilis PDA-készüléken, majd kiveszi az SD-kártyát és egy kártyaolvasóba vagy a laptopba helyezi, vagy a PDA-készüléket háttértár módban csatlakoztatja. 
A Toolbox mindkét esetben felismeri a készüléket. A csatlakoztatás előtt azonban legalább egyszer el kell indítani a iGO My way 8 alkalmazást.

26. Hogyan bővíthetem az aktuális iGO My way 8 szofververzióm kompatibilitását?
Az új PDA-készülékek tesztelése általában csak az adott verzió piacra dobása után történik. Így ezen készülékek és egyedi konfigurációik csak később kerülhetnek a szoftverbe, méghozzá egy speciális fájlba történő integrálással. Az eredeti szoftververzió csak akkor fut ezeken az új készülékeken, ha a szoftver a naviextras.com portálon keresztül letöltött ún. kompatibilitási frissítéssel rendelkezik. Ez a frissítés teszi lehetővé, hogy a szoftver a már tesztelt készülékeken is futtatható legyen.

27. Mi az NNG frissítési politikája?
Az NNG fontos feladatának tekinti, hogy felhasználói számára a legfrissebb térképadatokat biztosítsa. Ez az elkötelezettség abban mutatkozik meg, hogy saját térképfejlesztő céggel rendelekzik, és a vállalat emelett több helyi térképszolgáltatóval is együttműködik. A frissítések mindig a naviextras.com portálon keresztül végezhetők el. A felhasználók a térképek mellett extra tartalmakat (pl. POI-kat, 3D-s tereptárgyakat, hangokat, nyelveket stb.) is letölthetnek. Ezen adatok egy része díjfizetés ellenében lehetséges, egy része azonban ingyenesen hosszáférhető a regisztrált felhasználók számára. A térképfrissítések negyedévente jelennek meg, így a felhasználók évente legfeljebb 4 firssítéshez juthatnak. Beszállítóink adatszolgáltatása alapján ez az ütemezés azonban módosulhat.

 



Windows karbantartás


 


TrackR Bravo



Letöltés

TracR App letöltés


 

Adminisztrátor
Warning: include_once(analyticstracking.php): failed to open stream: No such file or directory in /chroot/home/eniporth/igo.hu/html/index.php on line 186 Warning: include_once(): Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/opt/remi/php54/root/usr/share/pear:/opt/remi/php54/root/usr/share/php:/usr/share/pear:/usr/share/php') in /chroot/home/eniporth/igo.hu/html/index.php on line 186